Configuratia 26 este compusa din: canapea cu sezuturi culisante, sezlong cu spatiu de depozitare, brat Amaia, spatar Jazz, sezut Confort. Stofa grupa 3. Programul Multifunctional va ofera posibilitatea de a va construi o canapea sau un coltar multifunctional alegand partile din care se compune: sezuturi, spatare, brate, paturi, functii de relaxare, lazi de depozitare, dimensiuni. Este usor sa creezi o canapea sau un coltar care sa raspunda tuturor nevoilor tale. Astfel poti crea un coltar cu o configuratie unica gandita de tine pentru tine, pentru dimensiunea spatiului, confortul, bugetul si stilul pe care il doresti.
Structura:
Structura din lemn si otel.
Material finisaj:
Stofa
Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.feliz.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Returnarea produselor este Gratuita. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014. Clientul trebuie să solicite formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0766440964 de Luni până Vineri în intervalul 10.00 – 19.00 sau prin e-mail la contact@feliz.ro Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile. Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat sau sa contina urme vizibile de utilizare. Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014. Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014. Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, este murdar sau rupt si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.