Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
DREPTUL DE RETRAGERE
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Conform legislatiei in vigoare, clientul are dreptul sa returneze produsele fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, este murdar sau rupt si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Exceptii:
-Furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
-Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator
-Furnizarea de Bunuri comercializate in incinta spatiilor comerciale.
Conditii de returnare:
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou şi însoţite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă şi nu poate fi revândut ca şi produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preţ dintre un produs nou şi un produs deja utilizat. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina expeditorului.
Produsele oferite cadou trebuie de asemenea să fie returnate, în condiţii de produs nou. În caz contrar, vor fi facturate la preţul afişat pe site-ul nostru www.feliz.ro, iar valoarea lor va fi reţinută din diferenţa care trebuie rambursată.
În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj, dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, costurile achitate pentru montaj nu vor fi rambursate.
Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecţionate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înţelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferinţele clientului (dimensiune: lungime, laţime, înălţime; material de suprafaţă – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare faţă de modelul standard prezentat în pagina de produs de pe site-ul www.feliz.ro), conform articolului 16, punctul c, din Ordonanţa de urgenţănr. 34/2014.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Greenray Solutions SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Greenray Solutions SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C. Greenray Solutions SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Suport clienti Va rugam sa va programati telefonic vizita in magazin.
0723644873 contact.feliz.ro@gmail.com