Duosense este o saltea ortopedica cu niveluri diferite de fermitate pe fiecare parte.
Este fabricata in Italia,are o inaltime de 20 cm si 25 de ani garantie!
DuoSense este o saltea dublă, cu două fețe. Partea mai moale a saltelei are un strat suplimentar de 3 cm de spumă moale. Modelul este potrivit pentru cei ce caută un suport ortopedic stabil în poziția de dormit lateral.
Inaltime: 22 cm
Durata Livrare: 3-5 Zile
Durata de livrare: 1
Nucleul DuoSense are un strat de de 16 cm și este fabricat din spumă cu elasticitate de lungă durată. Este rezistent la presiune, nu se deformează și garantează durabilitate pe termen lung. Corpul primește un sprijin stabil în principalele puncte de contact cu salteaua - umeri, șold și picioare, ceea ce asigură poziția corectă a somnului menținând coloana vertebrală în poziție dreaptă.
Materialele textilele anti-alergice asigură un mediu de somn uscat și împiedică retenția umidității în saltea. Ventilația ridicată permite circulația constantă a aerului și împiedică reținerea prafului.
Toate saltelele iSleep au două fețe ceea ce înseamnă că se pot roti atât pe plan vertical cât și orizontal, acest procedeu oferindu-le o viață mai lungă. Saltelele cu două fețe trebuie așezate pe un cadru de saltea cu lamele (somieră). Aceasta permite fluxul constant al aerului și împiedică reținerea prafului și a umidității.
Recomandăm utilizarea somierelor iSleep, deoarece acestea au lamele flexibile și absorb presiunea exercitată asupra saltelei și astfel sporesc confortul pentru a avea un somn mai bun și relaxare completă.
Toate saltelele iSleep sunt ambalate sub formă de rulou prin procedeu de vacuum, ceea ce asigură integritatea, curățenia și igiena lor până când acestea sunt deschise.
Structura:
Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.feliz.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Returnarea produselor este Gratuita. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014. Clientul trebuie să solicite formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0766440964 de Luni până Vineri în intervalul 10.00 – 19.00 sau prin e-mail la contact@feliz.ro Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile. Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat sau sa contina urme vizibile de utilizare. Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014. Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014. Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, este murdar sau rupt si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Material finisaj:
Aveti posibilitatea sa returnati produsele cumparate de pe www.feliz.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit sa justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.
Returnarea produselor este Gratuita. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta Nr.34/2014. Clientul trebuie să solicite formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții apelând numărul de telefon 0766440964 de Luni până Vineri în intervalul 10.00 – 19.00 sau prin e-mail la contact@feliz.ro Formularul de returnare trebuie completat cel tarziu în a 14-a zi calendaristică oferita legal (sau daca termenul de incercare oferit este mai mare decat 14 zile, in ultima zi calendaristica trecuta in termenul de incercare, calculata din momentul primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt valabile. Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat sau sa contina urme vizibile de utilizare. Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, conform articolului 14 , alineatul 3 din Ordonanța de urgență nr. 34/2014. Nu se pot returna produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014. Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, este murdar sau rupt si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Suport clienti Va rugam sa va programati telefonic vizita in magazin.
0766440964 alexandra.felizhomes@gmail.com